Vásárlási és szállítási információk

Fontos információk:

► Nagykereskedés vagyunk, így kizárólag cégeket és egyéni vállalkozókat tudunk kiszolgálni.

Rendelésleadáshoz/vásárláshoz/ajánlatkéréshez regisztrációra van szükség, rendszerünk automatikusan csak az adószámmal rendelkező cégek/egyéni vállalkozók regisztrációját engedélyezi. 

►  Minden rendelés leadása után visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha nem kaptál ilyet, és a spam mappában sem találod, kérünk, hogy mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot.

►  Alapvető kommunikációs csatornánk az e-mail. A rendelési állapot változáskor minden esetben automatikusan e-mailt küldünk.

►  Alapesetben e-számla kerül kiállításra, amit a regisztrációkor megadott e-mail címre küldünk ki. Az elektronikus - a mindenkori számviteli törvényeknek megfelelő - számlát a regisztrációkor megadott e-mail címre automatikusan küldi ki a rendszerünk. Ezt onnan bármikor lementheted, tárolhatod, illetve kinyomtathatod. Ez esetben papír alapú számlát sem a csomagban, sem utólagosan postai úton nem küldünk.

►  Ha céged nem fogad be elektronikus számlát, akkor van lehetőség ezt papír alapú formában kérni, amit a rendelés leadáskor kell a megjegyzés rovatban feltüntetni. Utólagosan ezt nem áll módunkban kiállítani.

►  Termékeinkhez igényelhetsz Műbizonylatot, ezt úgy a  rendelés leadásakor, mint ajánlatkéréskor, jelezned kell a megjegyzés rovatban, ugyanis bizonyos termékek esetén a gyártó utólagosan már nem tud biztosítani. Kérjük vedd figyelembe, hogy a legtöbb esetben ez ingyenes, azonban vannak olyan gyártók, akik csak külön díj felszámítása mellett adják ki.

► Bármilyen észrevételed, esetleg panaszod van, kérjük e-mailben jelezd felénk. Így mindkét félnél lesz nyoma, visszakereshető és hatékonyabban tudjuk kezelni az ügyet.

►  Elállási jog:Tekintettel arra, hogy mi csak cégeket ill. egyéni vállalkozókat szolgálhatunk ki, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg, cégeket nem (az egész rendeletet csak fogyasztó és vállalkozás között létrejött szerződések esetén alkalmazzuk). A Ptk. (2013. évi V. törvény) 8:1. § 3. pontja szerint  fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Így a jogi személyeket, cégeket, egyéni vállalkozókat (ha megadták az adószámukat) nem illeti meg az elállási jog.

► Webáruházunkban előre utalással és bankkártyával fizethetsz online, akkor is ha a személyes átvételt választod. Rendelés visszamondására nincs lehetőség.

Raktárkészlet

Webáruházunkban minden terméknél fel van tüntetve az aktuális raktárkészlet, mely természetesen folyamatosan változik. Rendelés után rendszerünk automatikus e-mailt küld Neked, melyben a rendelt termékek és azok szállítási és fizetési költségei is feltüntetésre kerülnek.
A rendelés feldolgozásáról, a szállítás várható időpontjáról legkésőbb a következő munkanapon tájékoztatunk e-mailben.


Szállítási információk:

►  A rendszer által megjelenített szállítási díj természetesen egy adott rendelésre értendő, melyet egy egységként kezelünk, így alapesetben a rendeléshez tartozó összes termék beérkezését megvárjuk, a csomag feladása csak ez után történik meg.

Ez esetben válaszd a:

  •  "Csak egyben, teljes beérkezés után" opciót. Ebben az esetben a készleten lévő termékeket csak akkor szállítjuk ki, ha minden termék beérkezett.

Amennyiben a raktáron lévő termékek leszállítását azonnal kéred , akkor pedig válaszd a:

  • "Minden készleten lévőt kérek" opciót. Ilyenkor a raktáron lévő terméket a rendelést követően azonnal, míg a többi terméket a raktárunkba érkezés után szállítjuk ki. Ebben az esetben külön szállítási költséggel kell számolni.

§ A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti távollévők között kötött szerződés alapján értékesített áru kézbesítése érdekében az egyetemes postai szolgáltató által nyújtott postai szolgáltatás igénybevételének lehetőségét a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozás a honlapján biztosítja, feltéve, hogy az értékesített áru postai szolgáltatási szerződés keretében történő kézbesítését az egyetemes postai szolgáltató az általános szerződési feltételeiben lehetővé teszi.

1. Személyes átvétel (díjmentes)KIZÁRÓLAG a már kifizetett csomagok átvételére van lehetőség!

Ez esetben is szükséges a webshopunkon történő előzetes megrendelés, valamint fizetés annak érdekében, hogy a csomagot megfelelően és időben össze tudjuk készíteni. Arról, hogy mikor vehető át a rendelés üzletünkben, e-mailben értesítünk.

 Üzletünk hétfőtől péntekig 7:00-16:00 között tart nyitva.

2. Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal :

- szállítási idő a termék beérkezésétől számolva 1 munkanap
Amennyiben rendelésedet bármelyik munkanapon 14:30-ig leadod, és a termékek készleten vannak, akkor a kiszállítás a következő munkanapon (hétfőtől péntekig 8:00-17:00) történik. Szombaton, vasárnap és munkaszüneti napokon nincs áruszállítás. Csomagod futárnak történő átadása után e-mailben elküldjük Neked a csomagszámot, mellyel nyomon követheted csomagodat a GLS honlapján (https://gls-group.eu/HU/hu/home) ill. ügyfélszolgálatuk segítségével a +36-29/886-700 ill. +36-20/890-0660 telefonszámon. Szállítás napján a reggeli órákban a GLS a megadott e-mail címre értesítést küld Neked a futár várható érkezésének időpontjáról (3 órás időintervallum). Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy a helyszínen, és a következő munkanapon újból megkísérli a csomag kiszállítását. Amennyiben a második kísérlet is sikertelen, csomagodat a futárszolgálat visszaszállítja üzletünkbe.
Kérjük, hogy csomagodat ÁTVÉTEL UTÁN mindenképpen ellenőrizd! Látható vagy hallható sérülés esetén a futárnak kötelessége jegyzőkönyvet felvenni, törött csomagról utólagos reklamációt e-mailben az átvétel utáni 24 órán belül tudunk elfogadni!

3. SK SPECIÁL Kiszállítás - Házhoz szállítás saját teherautónkkal

      Tekintettel az áruházunkban kapható termékek súlyára, terjedelmére, illetve adott esetben a szállítás sürgősségére, ez egyedi díjszabás alá esik.

      Kérjük vedd fel a kapcsolatot fuvarszervező kollégánkkal: 

      Nemes László 

      Tel.: +36 30 340-76-72

      E-mail: laszlo.nemes@skszerelveny.hu      

Nagy terjedelmű/súlyú termékek illetve szálanyag kiszállításánál, kérjük minden esetben vedd figyelembe, hogy kollégánk egyedül szállít ki, így az áru lerakodásánál targoncás és/vagy személyi segítségről Neked kell gondoskodnod.

 A kiszállítás várható napjáról két nappal korábban e-mailben értesítünk, a kiszállítás előtti napon kollégánk telefonon egyezteti Veled a várható érkezés két órás intervallumát. A szállítás napján érkezés előtt kb. fél órával telefonon keresi kollégánk az átvevő személyt. 
 

 Fizetési mód 
Üzletünkben történő csomagátvételkor KIZÁRÓLAG online bankkártyával illetve előre utalással tud fizetni. A csomag átvételének feltétele a rendelés kifizetése. Ha nem szeretnél előre fizetni, a raktárunkban lévő termékeket személyesen az üzletünkben is megvásárolhatod, ugyanezen áron.

  • Bankkártyás fizetés – online: BARION
     
  •   Banki átutalás:
    Rendelésed hozzánk történő beérkezése után díjbekérőt küldünk Neked, ennek utalásakor kérlek minden esetben hivatkozz a megjegyzés rovatban a díjbekérő számára. A kiegyenlítésre 1 napig van lehetőséged. Ezután a rendelésed törlésre kerül.